Saturday 12 May 2012

Muqadimmah Mengapa Blog Ini Dicreate...

Blog ini di create adalah untuk berkongsi suka, duka sepanjang bergelar seorang isteri...mungkin mudah untuk membina sebuah mahligai indah tapi sebenarnya sukar untuk menjaga dan mengekalkan keindahan mahligai tersebut...kerana sebelum membina mahligai indah itu kita perlu memilih bahan binaan yang terbaik, agar mahligai itu tidak runtuh sebelum waktunya...
Blog ini juga akan menjadi tempat luahan ati saya sepanjang berusaha untuk memiliki zuriat sendiri...mungkin ramai yang tidak merasa apa yang kami rasa dan lalui, mungkin mudah untuk orang lain berkata itu ini tentang insan istimewa seperti kami...mungkin ada kata2 hinaan, kata2 cercaan, kata2 yang tidak menyenangkan tentang kami...tapi semua ini bukan kami pinta, di blog ini lah akan saya coretkan tentang apa TTC saya selama 7 tahun...
Blog ini jugalah akan saya jadikan tempat saya untuk berkongsi pada semua tentang apa itu erti cinta, apa itu erti semua pengorbanan, apa itu erti penghargaan, apa itu erti sebuah kasih sayang....dan yang pastinya saya ingin berkongsi pada semua tentang apa yang saya suka, apa yang saya gemari, apa yang saya dambakan selama ini....dan akhir sekali yang pastinya saya akan berkongsi dalam usaha saya mencari keredhaan Allah....kerana kekadang kita lupa mencari keredhaanNya...dan saya yakin sehebat manapun kita, sesusah mana pun kita Allah akan senantiasa ada disisi kita hambaNya....
Harapan saya agar blog ini akan memberi inspirasi pada semua...untuk terus berusaha, redha, berikthiar, berdoa dan bertawakal...moga suatu arinanti pelangi akan menjelma untuk kita semua, dan mendung berlalu pergi....

 



No comments:

Post a Comment